Dobre firmowe logo – jak je zaprojektować

Dobrze zrobiony projekt logotypu to niezwykle ważna rzecz dla każdej firmy – ostatecznie ten właśnie element wizualny będzie wizytówką wśród klientów. Dlatego też jego projekt warto przekazać specjalistom, a jeśli ktoś będzie chciał się wziąć za to samemu, to trzymać się paru ważnych zasad.

Po pierwsze logo firmy dobrze żeby było możliwie czytelne i proste. Ta prostota jest bardzo ważna, bowiem daje wrażenie profesjonalizmu i nowoczesności. Wystarczy zresztą przyglądnąć się logotypom największych marek, aby od razu to zobaczyć. Dobra kreacja logo to również zrezygnowanie z przesadnej ilości kolorów.

Specjaliści zalecają, aby nie było ich więcej niż maksymalnie trzy, lecz im ich liczba będzie mniejsza tym zdecydowanie lepiej. Za pstrokata mieszanka barw może wyglądać zniechęcająco, i przyniesie odwrotny efekt od zamierzonego. Graficy powinni także zwracać uwagę na użytą czcionkę. Powinna ona pasować do branży, w jakiej działa firma, duże znaczenie będą też miały rozmaite aspekty psychologiczne.

Dużo firm po jakimś okresie swojego działania na rynku zaczyna się decydować także na odświeżenie logo. Taki zabieg ma na celu tchnienie nowego ducha w markę i wskazanie jej drogi rozwoju. Takie odświeżenie można przeprowadzić w oparciu o dotychczasowy wygląd, lecz niekiedy wszystko zaczyna się od zera. Mając na uwadze powyższe aspekty zdecydowanie najlepszą opcją jednak będzie przekazanie projektu profesjonalnej firmie. Taką bez problemów znajdzie się w internecie, wpisują na przykład hasło zobacz dalej o tworzeniu logo firmy i przeglądając otrzymane wyniki.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić